Drukuj

b_230_0_16777215_00_images_dla_mieszkancow_aktualnosci_20200719_rdk_rdk.png

Złożyłeś lub wysłałeś wniosek do urzędu? Chcesz szybko dowiedzieć się, czy Twoja sprawa została zrealizowana?

Dołącz do Rejestru Danych Kontaktowych. Jest to baza, dzięki której masz pewność, że administracja publiczna ma dostęp do Twoich aktualnych danych, które pozwolą na szybki i skuteczny kontakt, by powiadomić Cię o:

dokumentach gotowych do odbioru,

rozpatrzeniu złożonych wniosków,

potrzebie uzupełnienia dokumentów lub informacji w Twoich sprawach, prowadzonych w urzędach.

Pamiętaj, przekazanie danych do rejestru jest dobrowolne. Przekazujesz swoje dane kontaktowe: numer telefonu lub adres e-mail lub oba. Sam decydujesz, które dane podajesz i jak długo będą one przechowywane w rejestrze. Do tej pory, do RDK dołączyło ponad 3 500 000 Polaków.

https://www.gov.pl/web/gov/skorzystaj-z-rejestru-danych-kontaktowych-rdk

źródło: www.gov.pl